lørdag 9. oktober 2010

I guess I’m not the easiest one to talk to when it’s cold



Lørdagskveld. Jeg har leid film med lillesøster. Liteikkekulda. Jeg trenger en fest. Snarest. I går lekte jeg kulturell på det norske teater, med noen jenter fra klassen. Vi så next to normal. Den var bra. Tror jeg. Altså, den var sikkert det. Men jeg er ikke helt...musikalfan. Eller teaterfan. Eller så veldig kulturell heller, sånn egentlig. Jeg foretrekker kino. Men, flinke skuespillere, fine sangstemmer, and all that jazz. Etterpå drakk vil øl på håndverkeren . Jeg har aldri vært der før, men det er vist the place to be for kulturfolk. Vi så han x-faktor dommeren fra are og odin, og nesten alle skuespillerne fra forestillingen. Det var veldig fint der. Og dyrt. Og hyggelig. Det er fint å se folk. Jeg vil se flere folk. Det er for mye jobb og for lite gøy for tiden. Men, når man kombinerer jobb og gøy, så blir det mest gøy. Som på jobbfest hos sjefen. Øl? Hvitvin? Rødvin? Baileys? Tequila? Sjefen er spandabel. Jeg klarte å beholde fornuften. Likevel. Jobbfest må gjentas.

Og ellers. Det er fortsatt høst, det er fortsatt kaldt. Jeg hører på triste sanger og håper på sol.

(Credit : Nicole 365 flickr)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Ja, nå må jeg gjøre noe gøy snart, noe som ikke involverer Photoshop. Og sånne ting. Hjælp.