fredag 29. oktober 2010

Smile like you mean it




Fredagfredagfredag! Jeg er ferdig med utkastet til prosjektoppgaven, og med kulturpsykologi boka mi. Hurrahurrahurra. Jeg har sovet to timer ekstra i dag og er faktisk uthvilt. Jeg har spist middag på peppes. Jeg har kjøpt krone. Og snart skal jeg til Ingvild på filmkveld/prategjennomhelefilmenkveld. Med andre ord, en fin dag. Til tross for møkkavær.

Men, selv om det er en bra dag så gir vissheten om at jeg snart skal skrive en bacheloroppgave meg eksistensiell angst. Særiøst. I dag fikk vi et 12 siders "notat om bachelor" av fagansvarlig. Jeg fikk mest lyst til å kaste opp. Herregud. Jeg har ikke engang word! Eller et tema. Eller lyst til å leve. Joda, joda. Jeg har det. Jeg har bare veldig lyst til å droppe ut av skolen, gjemme meg i kofferten til Ingeborg og bli med til Australia.

(1: katiesivits flickr 2: from north flickr)

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Sånn går det når jeg er overtrøtt:

"Jeg har ikke engang word" - blir hysterisk morsomt, sånn "jeg har ikke ord" på en internasjonal måte.

Men ja. Jeg blir med å dra til Australia. Notat på 12 sider tror jeg er grunn nok til at de fleste freaker ut. ó_Ò Men du er flink!

ingo sa...

Meg og dere og alle i Australia, jeg er skikkelig dritmed på den! :D

Skal hjælpa deg med oppgåvo eg, heh