mandag 4. oktober 2010

You got wires going in, you got wires coming out of your skin



Regn. Høst. For lite søvn i uka, for mye søvn i helgen. Lange dager. For dårlig tid, for lite energi til å gjøre noe annet enn skole og apatisk stirring på dataskjermen. Radiohead (Nude. Wolf at the door).

I helgen har jeg sett på film. Film på kino. Leiefilm. Film jeg allerede hadde. Også har jeg mimret og drukket meg passelig fnisete på skolen til Dessie.

Jeg trenger en ny tvserie som kan få tiden til å gå når jeg egentlig burde lese pensum. Planen er Dexter, sesong 4. Jeg må bare orke å laste den ned først. For en time siden halvsov jeg på sofaen. Nå begynner jeg å våkne. Fail.

Apati.

(Credit : Natasha Mann flickr)

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jeg har alltids House til deg, vet du. ;)

stokkefot sa...

Dexter sesong fiiiire! Du må se den, for jeg orker snart ikke holde det hemmelig lenger!