mandag 15. november 2010

21




I dag har jeg blitt ett år eldre, og i følge min kjære søster er jeg nå litt nærmere døden. Wohoo. Jeg er i hvertfall litt nærmere en prematur midtlivskrise. Det er ikke det at jeg ikke vil bli eldre...eller jo, det er det. Altså, alternativet er mye verre, men jeg kunne gjerne fryst fast i en alder av 23 (gammel nok til å slippe inn på de fleste utesteder og til å få meg en ok jobb, men ikke gammel nok til å være...gammel). Det er så mye jeg skulle ha gjort, som jeg fortsatt har tid til, men klokka tikker og facebookvenner på min alder skal ha barn og herregud snart begynner den kjedelige delen av livet. Før den tid vil jeg reise. Jeg vil reise masse. New York, Paris, Moskva, Tokyo, Australia, Kina plussplusspluss. Og jeg vil ha fester, massevis av fester, i min egen leilighet, jeg vil ha fester og middager og sosiale sammenkomster mange ganger i uka. Og jeg vil gjøre flere dumme ting, le mer, ha mer fri, kjøpe flere fine sko, gi flere klemmer, lese flere bøker, dra på flere konserter og leve...mer. Okay, egentlig vil jeg at livet mitt skal ligne litt mer på livet til Sandra Beijer.

Bursdagen min var fin, med massive mengder mat og kake. Jeg har fått penger, perleøredobber, filmen "Seven", en bok med bilder av Audrey Hepburn, roser, hårkur, håndkrem og gavekort. Og neste helg blir det fezzzt. Pølsefest!

(Credit 1 here)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Pølsfæst! Skulle ønske jeg var rik, for jeg har en million forslag til ting å kjøpe til deg, og ting vi kunne gjøre, ogogog, hm, forbrukslån next? :)

Håper du hadde en megasuperduperawesome bursdag, og at festen til helgen blir HALLAIS! Love yoooou. <3