fredag 26. november 2010

It's so cold in this house



Hjemmeeksamen er grusomt, grusomt, grusomt. Og den har ikke engang begynt enda. Vi har av en eller annen grunn fått utdelt oppgaven, selv om den ikke skal leveres før den 20 desember (or something). Jeg hadde en plan...men nå har jeg den ikke lenger. Oppgaven er tredelt (sosialmedisin, gruppeterapi/samtaler, individuelle samtaler) og skal ta utgangspunkt i en gruppe med felles problematikk - helst en gruppe man har erfaringer med fra praksis. Min plan var derfor mennesker med psykiske helseproblemer. Problemet er at sosialmedisinboka ikke skriver noe (som jeg har funnet enda hvertfall) om den gruppen. I stedet handler boka om rusmisbrukere, spilleavhengige, funksjonshemmede og folk som går på trygd. Så da mistet jeg all motivasjon, og gjør dette fremfor alt jeg børmåskal gjøre.

Og ellers? Jeg har kjøpt en strømledning for 900 kr (oh, the pain). Jeg har veltet bordtennisbordet på klubben, noe som resulterte i at det nesten knakk og at alle barna mobbet meg. "Sjekk bordtennisbordet 'a!" "Hvem faen har ødelagt det" "Hun som jobber her da...Oløøøø". Jadaså. Også har jeg feiret bursdagen min, med pølser og fyll. Jeg husker litt for lite, men det varte virkelig all niiight long, all night, og alle var dritings (tror jeg...som sagt husker jeg ikke alt). Og batteriet på kameraet mitt gikk, noe som er tragisk. Jeg har jo alltid bildene. Nå har jeg ikke bildene, og har sikkert glemt masse golden moments. De få bildene jeg har blir lagt ut etterhvert. Først skal jeg stirre litt mer på eksamensoppgaven min, gråte i dusjen og betale noen for å gjøre den for meg.

(Credit : Sinisterkid flickr)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Jeg blir med på å gråte i dusjen, og betale noen for å gjøre jobben for meg. Really! Håper du finner ut av oppgaven. Skal ikke eksamen samsvare litt med det du har gjort i år? Siden du jo har hatt utplassering så lenge ville jeg tro det var relevant.. Mystisk! Send skolen og spør! :)