søndag 7. november 2010

Life is life (nanananana)



Jeg skriver fortsatt ikke praksisoppgaven. Men det har du sikkert lest på facebook. Jeg klager over kulda. Som alltid. Jeg savner sommeren. Som alltid. Jeg er trøtt hele tiden. Jeg stresser med skolen og fremtiden og alt jeg skal rekke og vil gjøre, men ikke har tid til.

Helg er fint. Som alltid. Denne helgen har jeg hatt mye å gjøre, mye å føre. Fredag hadde vi vors hos Stina. Vi så på trekant, verdens kleineste program og lekte med hamsteret. Så dro vi på venner og drakk gode drinker, før vi møtte folk på dattra til Hagen, så skulle vi egentlig videre til Mono, men vi gadd ikke stå i kø og endte opp på devilles. Jeg fantaserte om smeltet ost og holdt på å sovne den siste timen, men vi hadde det koselig. Dagen derpå var...dagen derpå. Jeg tørstet ihjel (hvertfall føltes det sånn) på metrosenteret med familien. Vi spiste wienerbrød. Happytimes. Når vi kom hjem var jeg klar for en hjemmekveld i pysjen, men så fikk jeg en melding fra Dessie som hadde en gratis billett til juleshowet på latter. Omg, jeg gjorde noe impulsivt! Showet var kjempemorsomt, og etterpå dro vi til en pub i nærheten av rådhuset. Vi var nok litt preget av gårsdagen, så vi tok det veldig rolig og dro hjem med siste t-bane. I dag har jeg vært på marked ved birkelunden. Jeg kjøpte sko til 100 kr. Hurra! Etterpå dro vi på kafè og drakk kakao med krem. Og fra fem og utover har jeg gjort alt annet enn å skrive oppgave. Motivasjonen min døde når jeg fant frem det læreren mente var "relevant" pensum - som ikke var relevant i det hele tatt. Jeg fikk trassanfall og hadde mest lyst til å kaste datamaskinen i veggen. Nå går det litt bedre. Men jeg er virkelig ikke klar for hverdagen. Faen, jeg må lære meg å faktisk sove i helgene.

(Credit : This is Diana flickr)

Ingen kommentarer: