søndag 7. november 2010

Ønskeliste 2010

Fordi det nærmer seg både bursdag og jul lagde jeg meg en ønskeliste som kanskje kan hjelpe både megselv og andre :)

Film

Kunsten å tenke negativt
Marie Antoinette
The virgin suicides
The breakfast club
An education
New York I love you
Memento
Amélie
In treatment sesong 1
Mary and Max
Breakfast at Tiffany's

Musikk

Pearl jam - Rearviewmirror: Greatest Hits 1991-2003
Florence + the machine - Lungs
Oasis - Stop The Clocks - The Best Of
Radiohead - Kid A
Coldplay - A Rush Of Blood To The Head
Coldplay - X&Y


Bøker

Så jævla normal av Nina Hemingsson
What would Audrey do?
Facehunter
Banksy - Wall and piece
Fashionista - a century of style icons
The perks of being a wallflower av Stephen Chbosky
Postsecret bøker
Verdensmestrene av Henrik Helliesen Langeland
Tove Nilsen - Nede i himmelen
Tore Renberg - Pixley Mapogo

Annet



Mummikopper
Fine kort, som kan rammes inn

Kopper/diverse med prikker
Fine pynteflasker (eller glass), denne fra kremmerhuset
Fat fra kremmmerhuset
Termos fra kremmerhuset
Fine bokser

Smykker fra Accessorize
Smykker fra Oasis



Pluss :
Fine bilder av oss sammen, rammer, bøker du syns jeg burde lese, filmer du syns jeg burde se, musikk jeg burde høre, fine notatbøker, aktivitetskalender fra blafre, fotobøker, motebøker, lekefigurer (du vet, sånne i plast som du får kjøpt i lekebutikken), fine truser, fine votter, fine skjerf, fine sokker, ullsokker, fine pynteting (jeg merker at jeg begynner å bygge rede her, selv om jeg fortsatt bor hjemme :P ), smykker, øredobber, sløyfer, vodka, minto, penger, gavekort (oslo city, ark, platekompaniet, h&m). Eller en klem.

Ingen kommentarer: