mandag 29. november 2010

Stilettos and broken bottles, we're spinning around in circles

Jeg ble 21 sammen med massevis av fine, fulle folk. Dessverre er det det en grunn til at jeg foretrekker å være med på fester, fremfor å arrangere dem selv. Jeg stresset masse (herregudhvaskaljeghapåmeghvilkesko, jegmåbakemuffinsogryddeogstøvsugeogogog), og glemte helt å lade kameraet mitt. Panic at the disco. Jeg fikk likevell tatt noen bilder, men de hopper veldig i tid og jeg føler at jeg gikk glipp av mye. Blant annet hva folk brukte en hel flaske med krem på, og Hanna som tok av til Shakira. Hvertfall : fulle folk, waka waka, gaffateip, shots og glow sticks.
































































































4 kommentarer:

stokkefot sa...

Hvorfor har jeg to vinflasker? Har jeg stjælt vin? :o

Hanna sa...

var på tide.
Liker at det ser ut som jeg er drita full og dopa fra første sekund :P

ingo sa...

Hvorfor har jeg trodd jeg huska nesten hele kvelden fram til jeg så dine bilder? På de andre har det ikke vært så mye svarte hull :P
Synd du fikk med deg endel jeg, hehe. Artigfnatt kveld! :D

Flomp sa...

Atrigfnatt <3 Den artige broren til hattifnatt.