fredag 10. desember 2010

-_-



Hodet mitt dreper meg og jeg vil helst krype under dyna og sove i en ukes tid (men det er så jævlig slitsomt å ligge når en ikke kan puste gjennom nesa). Jeg er forkjøla. Og det passer jævlig dårlig. Som alltid. Det er en dag til jobbseminar og julebord, ti dager til eksamensinnlevering og fjorten dager til julaften. Jeg trenger paracet. Mye paracet. Og nesespray. Og et tårn med sjokolade. Desto nærmere jeg kommer eksamen, desto mer godtesyk blir jeg. I dag holdt jeg på å raide mega for wienerbrød. Jeg beholdt noe av impulskontrollen, men endte opp med en sjokolade. Eksamensoppgaven har jeg ikke klart å åpne i dag, så den må nesten vente til søndag. Ugh. Jeg trenger en personlig veileder...sånn som karate kid har. En mentor. Definitivt. Hvis noen vet om en gammel japansk sosionommann er det bare å si i fra.

Så, i stedet for lanseringsfest for et magasin, med velkomstdrinker og folk jeg liker, sitter jeg hjemme med lommetørkle og håndball EM.

(Credit : Claire Alice Young flickr)