tirsdag 14. desember 2010

I don't know what I'm doing



Jeg skriver på en rotete og usammenhengende eksamensoppgave som allerede er fire sider for lang. Og så tenker jeg at dette går faen ikke bra, jeg svarer ikke på det de spør etter, jeg vet ikke engang om jeg skjønner hva de spør etter. Jeg setter på en eller annen trist, rolig sang, og så lengter jeg. Etter sol. Sommer. Grønt gress. Blå himmel. Frihet. Smil. Venner. Festival. Jeg tenker på cosmo-kua, sene kvelder, grilling i parken, lyden av bølger. Jeg vil så mye, mye, mye heller være der enn her. Her er det hjemmeeksamen, og vinter, og femten minus, og snø og stress. Jeg vil heller skrive innlegg om fine ting, filmer jeg liker, blogganbefalinger, bra bøker. I stedet syter jeg. Wæhwæhwæhcrycrycry.

Fem dager igjen.

(Credit : Nikolinelr's flickr)

2 kommentarer:

ingo sa...

Kanskje du skal prøve å begynne en gang til og i en litt annen ende, og se om du syns du får det til bedre da? En litt kort, men relevant oppgave er vel bedre enn en for lang som ikke besvarer like bra? Det er lett å skrive seg bort.. =)

Håper uansett at du blir fornøyd før du leverer! Stå på! :D

metallicatrollet sa...

Enig med Ingo.
Åpn et helt tomt dokument, og start fra et annet sted. Så kan det jo hende du kan sy de sammen senere, eller du finner ut at det du har er bra, eller du skriver noe nytt som er enda bedre. :) Snart ferie nå. Pust ut og inn. Så skal jeg love å anbefale masse fint til du har ferie - og så kan du overta derifra. ;)

PS: Det er fantastisk stress å skulle anbefale én ting hver dag, pluss alt annet man skal. Jeg ville aldri klart meg godt som toppblogger. :P