fredag 17. desember 2010

Let's unwrite these pages and replace them with our own words



Jeg spiser mentos til jeg får sår på tunga, mens jeg stirrer på eksamensoppgaven min. Jeg har omformulert og rettet opp, fjernet og lagt til, men oppgaven er stort sett som den alltid var, og nå har jeg enten kapitulert eller blitt ferdig. Kanskje litt av begge deler. Den må selvfølgelig leses gjennom flere ganger, og så må den printes, og det er alltid et helvete (man oppdager nye stavefeil hver gang, og jeg skal levere tre utgaver...det er mye print, herregud, tenk om jeg går tom for blekk!). Men, i det store og det hele er jeg ganske ferdig. Jeg orker ikke, klarer ikke mer. Jeg har gjort mitt beste, det er jo ikke det at jeg misfornøyd med det jeg har gjort heller, det er bare det at jeg ikke vet om jeg gir sensorene det de vil ha. Og, sad but true, det er jo det eksamen handler om. Jeg vet virkelig, virkelig ikke hva jeg vil få på denne eksamenen. Jeg føler at jeg har drøftet bra, men har jeg reflektert nok? Har jeg i det hele tatt reflektert? Gud. Angst. Ahosdhhfkldskfb. Pust inn. Pust ut. I pose.

(Credit : Nikolinelr)

Ingen kommentarer: