onsdag 19. januar 2011

Don't panic



Jeg leter etter litteratur, kilder, inspirasjon, kunnskap til bacheloroppgaven min, så jeg henger på bibsys, og oppdager at en eller annen sleip barnevernsstudent har stjålet oppgaven min. Som jeg ikke har begynt på enda. Hun har problemsstillingen min, hvertfall sånn ca. Hun har skrevet om den, og tydeligvis var det bra nok til å havne på skolens bibliotek, og føkk, hva faen skal jeg ha som problemsstilling nå?

Og, ellers. Ellers gleder jeg meg til 15 februar. Virkelig. Rotfylling og studielånsinnbetaling på en og samme dag? Hahahahehehe. Ca 8000 kroner ut av lommeboka. 8000! På en dag! Det er galskap. Jeg frykter at jeg må begynne prostituere meg. Finnes sikkert et marked for kvapsete og bleike 21 åringer der ute? Eventuelt trenger jeg en sugar daddy. Herregud. Det kommer til å ta mange måneder før lommeboka er i recovery. Tenk hvor mange klær jeg kunne fått for 8000 kr. Jeg kunne kjøpt meg en mulberry veske, for faen. I stedet får jeg en skummel tannlegemann som skal rense kanalene i tanna mi med nål. Gøygøy.

Jeg sitter fortsatt i pysjen. Nice. Jeg tror jeg kommer til å slite med å strukturere dagene mine. Jeg har jo friiiiiii. Bortsett fra at jeg ikke har fri. Egentlig. Det rimte. Jeg skal skrive bachelor. No biggie. Gurgle.

(Credit : Lisa Brüllinger flickr)

2 kommentarer:

stokkefot sa...

Det skal ikke gjøre noe at noen andre har hatt samme problemstilling før, bare du ikke skriver av oppgaven. :)

Flomp sa...

Nå har ikke jeg helt helt bestemt meg for problemsstilling, men denne var hvertfall veldig lik. MEN den handlet om hva barnevernspedagogen kan gjøre, så det blir jo litt annerledes. Håper jeg.