fredag 21. januar 2011

I always hoped that I'd learn how to fly



I dag har jeg gjort noe. Noe er bedre enn ingenting. Jeg har laget en veldig midlertidig disposisjon, som ikke egentlig er en disposisjon, men en oversikt over hva lærerne og metodeboka sier jeg bør ha med under hvilke kapitler. Jeg har hvertfall skrevet ned noe. Og fablet litt med problemstillingen. Og hentet bøker på biblioteket. Er jeg i gang? Njaah. Mest nei. Litt ja. Nå hører jeg på White Lies, et band jeg innbiller meg at Hanna har mast om? Jeg tror jeg liker det. Okai, så ligner sangene en del på hverandre, men de er catchy og gir meg nesten litt skrivelyst. Nesten. Snart er det helg. Eller, kanskje det er helg allerede.I kveld skal jeg til Ingvild, men i morgen har jeg ikke planer. Jeg er planløs. Og mamma er borte. Så da kan jeg ikke sitte på fanget hennes hele kvelden. Kanskje det blir Dexter maraton og to kilo sjokolade? Si ifra hvis du vil leke med meg!

(Credit : Cocorosa blog)

Ingen kommentarer: