mandag 3. januar 2011

Januar - April 2010

Jeg er litt (veldig) sent ute med årskavalkaden, men bedre sent enn aldri, right? Dessverre har jeg en lei tendens til å kun ta frem kameraet mitt når promillen har begynt å stige, så dette blir mest en oppsummering av årets fester.

Januar

Året begynner med en heidundranes fest hos Simen sine foreldre, som de av heeelt uforståelige grunner (vinflekker på veggen, spy i stolen, glitter i hele stua) ikke vil gjenta...noensinne. Det var fullt hus, vi hoppet opp og ned i takt til slagere fra nittitallet i timesvis (where did you come from, where did you go, where did you come from Cotton-Eye Joe?). Jeg drakk meg såpass full at jeg kavet i snøen når klokken ble tolv, og Dessie fant ut at hun kunne bytte ut bacardien min med vann. Det funket, jeg danset mer, rotet vekk kameraet mitt, og hadde det jævlig bra. Good times!









MK klassene fra Elvebakken organiserer en liten reunion hos Jørgen, hvor vi torturerer oss selv med gamle elevproduksjoner. Grøss og gru og cosmopolitans på Yatzy.




Vi danser til Lady Gaga hos Simen, og mimrer over gamle fester.




Februar

Zeliha har et veldig hyggelig vors, som ingen egentlig har lyst til å forlate, men vi river oss løs og drar på "Jesper slapp garden, 2 runde" fest. Der er det veldigveldig mange mennesker på veldig liten plass, men Emilie har tequila og Jesper har kaninører, og vi sjangler hjem mens vi skriker at vi er superkule med kniv.





Simen blir 21, og feirer med en av årets beste fester. Hanna deler ut mintu, guttene ligger i haug, alle er glade, alle danser i ring og jeg går amok med Simens speilreflekskamera.











Mars

Axel har kjøpt seg leilighet. Vi arrangerer drikkeleker og bruker Kjellum som fake-kjæreste når vi forsøker å gjemme oss fra herr desperat.




Simen arrangerer påskefest, alle de kule henger i senga og kler seg med krone og tryllestav, vi lager drinker av sprit og coctailbær, noen deler ut shotshotshots, vi krabber på gulvet og har det jævlig gøy .





April

Vi drar på konsert med Metallica, yay, men først er det pre-party med drinker på hard rock cafe.



Marte flytter inn i ny leilighet, der er det fine folk og spritgele, men bildene har på mystisk vis forsvunnet.

Stina feirer bursdagen sin, Mangus og Sofia er best på lady gaga, mens Hanna fortsatt er the queen of mintu.







Therese feirer bursdagen sin med cupcakes, ballonger og masse klubbfolk. Det er danselek, kassegitar, allsang og bånnskikonkuranse.

 
 

1 kommentar:

stokkefot sa...

Faen at jeg gikk glipp av både MK-reunion, Jesper slapp gardern og Martes innflytningsfest, ass!
Men åh, nå gleder jeg meg skikkelig til å feire bursdagen min igjen. Fritt for å ikke bli fullest denne gangen også. :D