tirsdag 25. januar 2011

The last time I exercised was...never



Jeg har vært i svømmehallen. Og hvem er i svømmehallen før klokka to på dagen? Pensjonister. Og psykisk utviklingshemmede. Pensjonister som omtrent flyter med strømmen, før de stopper opp, midt i bassenget, og går litt, diskuterer livets store spørsmål...sperrer veien for alle andre i svømmebassenget. Også har vi han på noen og seksti som tror han er tjue, og som skal crawle og svømme butterfly. Amatør-butterfly. Han som lager flodbølger, som får halvparten av svømmerne (flyterne) til å nesten drukne. Klor i nesa svir. Som faen. Men, jo. Jeg har trent. For første gang siden...tidenes morgen. Eller siden jeg gikk tur rundt Nøklevann en eller annen gang før det ble kaldt ute. Og nå lider jeg. Kroppen min straffer meg. Auauauau. Jeg vet ikke om jeg klarer å gå i morgen. Spennende. Men ikke like spennende som Greys Anatomy akkurat nå. Omgtheykilled...Derek?

Ingen kommentarer: