søndag 2. januar 2011

Og, ellers





Jula er (som alltid) over før den har begynt. Jeg har hatt akkurat passelig å gjøre, passelig å føre. Jeg har spilt brettspill med familien, sett på "The Pasific", vært på familiebesøk, fått familiebesøk, spist, spist litt mer, og vært sosial.

Jeg dro til byen på den store byttedag, uten å bytte noe som helt. Jeg er prinsipielt mot å bytte gaver (så lenge de passer i størrelsen, og du ikke har fått to). I stedet kjøpte jeg meg en ny veske og en rød boks med hvite prikker. Jeg har kanskje ikke bruk for den akkurat nå, men den hadde prikker, og den var finfin, og til halv pris. Så, hurra. Også spiste jeg kake av sjokolademousse, fordi jeg slapp å tygge (og jeg hadde jævlig vondt i tanna), og lette desperat etter en nyttårsaftenkjole.

Dagen etter var vi invitert til julelag hos Barbro og Ida. Vi lagde taco, hørte på sisqo, tok av til Bare Egil band (Dessie, du vet du har bildene), lo oss ihjel av Shakiras musikkvideoer, støttet Stina gjennom fylleangsten som kom i reprise sammen med tekstmeldinger fra sjefen (okai, kanskje vi ikke var så veeeldig støttende) og brøt stadig ut i spontan sang. Jeg var den eneste som ikke drakk (morro med pencilin gitt), og måtte sammen med sjåfør-momrak holde ut ramaskrik fra baksetet. Du vil ikke kjøre Ingo og Stina hjem, når de har drukket nok. Neida (joda).

En eller annen gang var vi en liten tur i byen, vi dro først på Venner så på Olympen. Det var kooooshlih. Aner ikke hvorfor vi holdt oss til steder med klientell på 30+, men det var greit for meg, for jeg drakk bare pepsi max. Også har jeg vært på håndballkamp, med Ingo og foreldrene våre, vi så NM i Oslo spektrum, og etterpå tok alle unntatt meg (igjen) seg en øl på Fiasko. Jeg drakk solo, med to tonn isbiter. Vi mimret med foreldrene våre om de, ikke så gode, gamle dager. Vår premature fjortisperiode, og sjetteklassedrama.

Også har det vært nyttårsaften, men det har dere allerede sett bildene av. Og snart skal jeg til København! Hurra. Først må jeg bare finne ut hva slags tema jeg skal ha for bacheloroppgaven min. Bare. Barebarebare. Heeh.

Ingen kommentarer: