lørdag 15. januar 2011

Mai - August 2010

Mai

Hanna feirer bursdagen sin med glowsticks og "smack my bitch up".







Det er Tom Waits løp, sola skinner, det er nesten sommer, alle er glade og alle roper skååååål. Vi tar hvilepauser i parken, men drikker stort sett sammenhengende i tolv timer. Hurramegrundt.






Vi grillet hos Marius (aka momskigullet)




Natt til 17.mai feiret vi med mintu og the voice hos Stina.





På 17 mai spiste vi is, frøs litt, drakk kakao, og så på toget, men det glemte jeg visst å ta bilder av. Om kvelden dro jeg til Sandra, der var det latterkramper og hysteriske youtubevideoer, og tilslutt dro vi til Hanna for å spise kake.




Dessie feiret bursdagen sin med krone og fine folk.






Juni

Ingvild og Magnus W hadde en awesome bursdag og feiret med melodi grand prix, allsang, og dansdansdans.








Jobben min har sommeravslutning. Vi spiser spritgele, leker "lapp i panna" leken og danser glow dansen på Dr.Jeckylls.




Jeg drar tilbake til Dr.Jeckylls med Ingo, Stina og Hanna. En random svenske stripper for oss og jokker på stolen,classy.



Jørgen feirer bursdagen sin, all niiight long, all night.






Juli

Sammen med Ingo, Dessie, Stina, Mats, Marius L, Marius M og Bjørnar er vi Camp rælereiet på roskilde, og vi er awesome. Vi våkner til the circle of life hver morgen, blir bestisser med nabocampen, spiller ølkubb, arrangerer uendelige drikkeleker, skriker med til "total eclipse of the heart" og "æææææææsææææks", klemmer i ring, leker KNUUUDEMAMAAA i mørket, er generelt dritings halve døgnet, ler av guttene som er på jakt etter et hunnbeist, ler oss ihjel av psykopat blikket til Marius, raver med glowsticks, tegner havlrosshunder og har det jævlig bra. Det er grenser for hvor mange bilder jeg orker å fikse, så roskilde i sin helhet finner du her.












Hanna har fest hos pappaen sin på frogner. Vi føler oss fancy i en finfin leilighet, og på mystisk vis blir jeg kanakas.





Frognerparken er the place to be.







Vi drar på Dr.Jeckylls...igjen.



Og jeg drar til Kroatia og Venezia, hvor vi er jævlig uheldige med både vær (lyn og ekstreme mengder regn tre av dagene) og bagasje (forsvunnet), men det er veldig pent og veldig billig, så vi overlever.





August

Vi spiser på Hard Rock og tar speilbilder på do.






Vi spiser is på Aker brygge og blir fascinert av rike mennesker på jævlig store båter.



Hanna arrangerer en siste sommerfest, det er fantastisk fint vær ute, alle er brune og glade og danser vekk den siste bekymringsløse helgen før skolen begynner igjen.








(De fleste bildene er mine, men noen tilhører Dessie og Hanna)

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

:D Jeg elsker dere alle samma!

stokkefot sa...

Jeg og! Lotsa luuuv! :D