torsdag 20. januar 2011

Fail with consequence, lose with eloquence



Vet du hva som er morsommere enn å jobbe med bacheloroppgaven sin? Alt. Jeg trenger struktur. Jeg trenger at noen andre påtvinger meg struktur. Med andre ord trenger jeg forelesninger og veiledning (og noen som kan skrive oppgaven for meg). I stedet har jeg uker uten en eneste skoletime. Jeg skal ha valgfag 31 januar. Valgfag har ingenting med bacheloroppgaven å gjøre, men jeg kommer meg hvertfall opp og ut. I dag slumret jeg i to timer fordi jeg drømte om Harry Potter, og ikke kunne stå opp før jeg fant ut om jeg overlevde eller ikke. Neste gang jeg får snakket med noen som helst om oppgaven er 11 februar. Frem til 11 januar skal jeg være helt, helt alene med egenarbeidet. Ehh. Uuuh. Jeg trenger hjelp. SOS. Jeg vet ikke hva jeg holder på med. Det eneste jeg vet er at jeg har et enormt sukkersug. Jeg vil ha sjokolade. Omnomnom.

(Credit : Hui+ flickr)

3 kommentarer:

ingo sa...

Auch, veit ikke helt jeg. Lag deg en plan, skriv under kontrakt med morra di på at du skal følge den og sats på det beste! Og krev veiledningstime før om du trenger det =)

Er sikker på at du får det til, men skjønner veldig godt at det er stort og skummelt og vanskelig og umulig nå.

Hugleik! :D

Flomp sa...

Tror ikke vi får noen veiledning før den 11, og da er den i grupper (doh). Etter det skal vi avtale individuelle timer. Jeg har lett frem en del pensum, men har ikke viljestyrke til å begynne å lese enda :P Også har jeg jo ikke helt bestemt meg for HVA jeg skal skrive om. Jeg har tema, men ikke en ordentlig problemstilling, så da er det ikke så lett :P Føler at jeg roter rundt å prøver å gjøre noe, men så gjør jeg ikke noe likevel. Altså, jeg bruker tid på skoleting, men det kommer jo ikke noe ut av det :P

Får håpe det blir bedre...før det blir verre igjen. Haha. Gled deg til å lese bloggen den siste uka før innlevering. Gabbagabbahey.

Mosekose <3

metallicatrollet sa...

Har du ikke noe skol neste uke eller uken etter? Jeg kan være nazien din. Eller noe. Jeg kan komme hjem til deg, enten etter skol, eller når jeg er ferdig, også kan jeg si veldig strengt "Caroline, hva har du gjort i dag?", og så må du vise meg din timeplan eller loggbok (hahaha, husker du loggbok?), og så kan jeg lese og komme med masse dumme spørsmål? :D