søndag 13. februar 2011

---



I dag har det vært morsdag, og jeg har vært flink pike. Jeg har ryddet stua og badet, kjøpt inn blomster og after eight, lagd hjemmelaget kort, gått ut i kulda for å kjøpe avis, bakt kake og lagd middag. Jeg er fantastisk. Rett og slett.

I går var jeg i Johannes bursdagsvors. Jeg hadde med kamera, men det var dempet belysning og stearinlys, og kameraet mitt har laveste blendertall som 6, noe som er latterlig og det blir umulig å få tatt fine bilder. Jeg trenger virkelig å bytte ut kameraet mitt. Først må jeg bare rotfylle (herregud, i morgen skal jeg gape i en time mens tannlegemannen renser røttene mine med nål og etterpå skal jeg betale 5000 kroner), klippe meg, ta synstest, bestille nye linser, kjøpe nye bher, bestille billett til roskilde, kjøpe nytt svømmekort og sååååå. Kanskje det blir kamera. Men, jo, hvertfall. Jeg var hos Johanne. Vi mimret om barnetv og spiste geleshots. Det var koselig. Etterpå tok jeg med meg Dessie hjem (rawr). Vi ble sittende å se på Mtv til klokka ble tre. Nå har jeg vondt i halsen. Jeg tror jeg kan skylde på det kvarteret vi ventet ute på bussen i nitten minus. Huhei. Norsk vinter er alltid gøy. Særlig når du ikke går på ski eller skøyter, har astma som blir verre i kulden og tryner hver gang du ser is.

Også har jeg sett ferdig sesong fire av Dexter. Jeg trenger mer. Snarest.

(Credit : Honolaya flickr)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Hahaha. Det morsomste nesten i løpet av hele helgen var jo da du og jeg satt og var så sjokka over "Americas next serial killer". :D Hahahaha! Awesomeness! Det var en koselig helg. Ikke bli syk. Bli rik! :D