onsdag 9. februar 2011

"I told Dave Mustaine this in 1983 and I think it bares repeating today... Don't be an asshat, and people will like you more."

Forresten så har den nye sesongen med Skins begynt. Jeg liker det. Jeg har ikke helt blitt besatt...enda, men så har det bare gått to episoder. I den nye gjengen møter vi Franky, hun har blitt mobbet hele livet og bor hos sine homofile fosterforeldre. Forøvrig liker hun å kle seg veldig "androgynt", og sliter med å passe inn. Mini er tvillingsjelen til Regina George, pen, populær, jævlig slem og ekstremt usikker på seg selv. Grace har noe av den samme væremåten som Cassie, minus alle problemene. Hun danser ballet og vil helst at alle skal være venner. Rich er den litt mer ekstreme, og mannlige, utgaven av meg og vennene mine i tiende klasse. Rich er metall. Ergo kan han bare høre på metall, og bare snakke med mennesker som forstår hvor genial musikken hans er ("I'm metall...I don't compromise, ever!"). Resten av figurene har man ikke blitt kjent med enda, men vi har gingerkid Alo som bor i en van og er Rich sin bestevenn. Også har vi Minis kjæreste, Nick, han spiller rugby og vil veldig gjerne at Mini skal gidde å ha sex med han. Og Liv, Minis bestevenn, ser ut som Jal men skal visstnok være ganske promiskuøs. Desuten ser det ut som om hun har kledd på seg i blinde. Også har vi mystiske Matty som bare har vært med i en scene. Men, hvertfall. Verdt å se!


















(Not mine - belongs to various tumblrs like kprescott, ncampbell, darvills, hayree, hhoyland and skinscaptures).

5 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Når jeg bare får sett sesong 3 og 4, så kan jeg se dette. YAY! So much for moduler og hovedoppgaver og livet, liksom. ;)

stokkefot sa...

Æææh, jeg hadde helt -glemt- av at det har begynt! Men ok, nå har jeg episodene når jeg kommer hjem fra jobb (forhåpentligvis), også har jeg kanskje tid til å se dem i helga. :D

Flomp sa...

Dessie, du må få opp farta. Du har for mye liv. Sitt inne mer!

Det kommer en ny episode hver torsdag kveld, pleier å laste dem ned via skinsfans.livejournal. De legger alltid ut lenker, og livestream.

:)

ingo sa...

Ææææh, mer Skins! Jeg gledermeggledermeg! :D Og nå har jeg lest alle innleggene dine tilbake til da jeg dro fra Norje, og du skriver så mye gøy og bra, love it!

Flomp sa...

Herregud, du går jo glipp av alt som skjer på tv (aka, alt som er viktig i livet). Nå har det begynt ny sesong av norsk top model, og greier! Jaja, bra du øvde deg de første 11 årene av livet ditt, uten tv :P

Og, aw, takk :) Må jo holde deg oppdatert på isødet Norge.