mandag 21. februar 2011

Jeg har begynt å trene, men ikke sluttet å spise




Det har vært en ganske begivenhetsløs helg. Jeg har vært hos Ingvild, det var kos som alltid, jeg har vært på lambertseter senteret og spist på kafe (også fikk jeg en veldig fin tekopp av mamma, rød med hvite prikker), jeg har sett på "The Pacific" og jeg har begynt på mission impossible aka rydding av rommet. I dag har jeg svømt og bowlet. Det var noe galt med bowlingkula. Eller banen. Jeg fikk ikke over hundre poeng, en eneste gang. Nedtur. Så, ja, en rolig helg. Jeg har spist mye. Begynt å trene, men ikke sluttet å spise. Og jeg tror dessverre mitt største problem er spisingen. Nedtur det også. Jeg liker mat. Sukkerholdig mat. Og ellers? Ellers er jeg leileilei av snø og vinter og kulde. Jeg drømmer om Roskilde, og jeg lengter etter sol. Også drømmer jeg om enn supersosionom som kan steppe inn og skrive oppgavene mine, pugge pensum og gjøre det strålende til eksamen. Si ifra hvis du kjenner noen!

(Credit : silversaga.se)

Ingen kommentarer: