onsdag 9. februar 2011

Summer is going to take the pain away




Jeg har et ekstremt behov for sjokolade. Særiøst. Jeg har smakshallusinasjoner. Daim. Jeg vil fråtse bort bekymringene mine. I dag har jeg forøvrig åpnet to masteroppgaver, stirret på det første avsnittet, kapitulert, dratt og svømt, lest Jo Nesbø og fortrengt skolearbeidet jeg skulleburdemå gjøre. Hæhæhe. En hel dag med skolefri, og jeg har jobbet syv minutter med skolerelaterte ting. Jeg er Miley Cyrus. I can't be tamed! Ute er det stadig sol (når det ikke snør snøflak på størrelse med A3 ark), og når det er sol tror kroppen min det er sommer, og jeg drømmer om festival og det kribler i magen, men så er det bare februar. Jævla møkkamåned. Møkkaland.

Mer Jo Nesbø? Jatakk. Kanskje litt Dexter også. Og skapraiding. Desverre har vi nesten aldri noe godt. Jeg får gjøre som søsteren min, hun har drukket tre glass med sjokolademelk for å tilfredsstille sukkersuget. Men. Faen. Vi er tomme for melk. Livet er så føkka! True story.

(Credit til hjartesmil og niotillfem)

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Du bor jo nesten på butikken, løp og kjøp. ;)
Sukkersug som en heroinist, jeg føler med deg. WE'RE LIKE THE SAME! Hyl.

Syv minutter her, og syv minutter der, det blir jo hvertfall mer enn null minutter, men kanskje jeg skal stå og skrike strenge beskjeder til deg om at du må studere? :D

Flomp sa...

I dag har jeg faktisk vært flink, men jeg trenger kanskje et stykk Dessie med megafon og pisk. Også må noen fjerne internettet mitt! :P Legg ned hele driten, så får ungdommen faktisk gjort det de burde gjøre.