mandag 7. februar 2011

We're dancing like we're dumb-dumb-dudududumb, we'll be forever young-young-youyouyouyoung

Simen ble 22, det feiret vi med Ke$sha og pølsefest. Jeg tror jeg danset mer enn jeg tok bilder, et tegn på at bacardiogshotsogcider fungerte litt for godt, for jeg sliter med å huske helt hvordan kvelden hang sammen. Jeg husker kake og bursdagssang og dans og shots og popcorn og at det plutselig var soveromsparty, at jeg ble most av vekten av andre mennesker og at jeg og dessie skrikesang på vei hjem. Jeg tror det var en bra kveld. Jeg tok med et par av Hannas bilder også, mihi.





















































































2 kommentarer:

ingo sa...

Aw, savner døkk! :/

Du må fortsette å legge ut bilder fra alt dere gjør!

Flomp sa...

Haha, will do. Så lenge jeg har promille, hvertfall! Savner deg også, skulle gjerne hatt noen å danse styggedansen med (gudene vet at jeg var full nok).

<3