lørdag 19. mars 2011

Count the days as they go by



Når jeg våkner i et rom som er fylt med sollys glemmer jeg at det fortsatt er mars, fortsatt er snø, fortsatt er sørpe på bakken, fortsatt er kald vind. Hjertet mitt banker fortere og inni meg er det sommer. I dag satt jeg ute med Dessie og spiste is, årets første ute-is, vi fant en vegg og der var det jævlig varmt, og når jeg lukket øynene tenkte jeg på grønt gress, bølger, kalinka, sørlandschips og engangsgrill. Våren/sommeren må skynde seg, jeg klarer ikke å vente lenger, jeg har dritfine vårsko og jeg vil bruke dem nånånå. Den følelsen man får den første dagen man tar på seg vårskoene, det kjennes ut som om man kan fly fordi man har gått hele vinteren i tunge, tjukke sko, og man for første gang på fem måneder faktisk kjenner stenene man tråkker på. Ah. Først må bare den helvetes snøen smelte.

(Credit : ohhboy.blogg.se)

Ingen kommentarer: