lørdag 19. mars 2011

We're a mess, we are failures, and we love it



Jeg kommer meg ikke videre på bacheloroppgaven min, på mandag skal jeg ha min nest siste veiledning og jeg har ingenting nytt å komme med. Jeg drukner i prestasjonsangst. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre neste år. Jeg blir gammel for fort. Det blir stadig nye hull i klærne mine, snart har jeg ingenting igjen å ha på meg og ingenting jeg prøver i butikkene passer lenger. Jeg klarer ikke å slutte å spise mat som faktisk er god, aka mat som ikke er sunn. Snøen smelter ikke fort nok. Musklene mine er vonde. I dag forsøkte jeg å knuse vasken med kneet mitt. Det var ikke så jævlig vellykket. Jah. Så jeg er virkelig en bundle of joy. Hah. Mer en sakkosekk på to bein. Vurderer å ha det som ny beskrivelse på facebook.

Men, ja. Jeg leser "The perks of beeing a wallflower". Den har noen fine setninger.

"First I am very interested and fascinated by how everyone loves each other, but no one really likes each other"

"Old pictures look very rugged and young, and the people in the photographs always seem a lot happier than you are [...] I just hope I remeber to tell my kids that they are as happy as I look in my old photograps. And I hope that they belive me".

"And in that moment I swear we were infinite"

"So this is my life. And I want you to know that I am both happy and sad and I'm still trying to figure out how that could be".


Også ser jeg på Skins og selv om det ikke er sånn som det var før lenger klarer jeg ikke å mislike det heller.



(credit : ohhboy.blogg.se)

Ingen kommentarer: