søndag 17. april 2011

Stina blir 22, huhei :)

I går feiret Stina bursdagen sin. Det var både koselig og gøy, men jeg klarte å bli veldig veldig full på en blanding av stress, vodka og cider, trynet rundt på gulvet, smalt hodet i bordet, mistet og ødela kameraet mitt, lå en time på badet og spøy, stod på verandaen og spøy, dusjet meg selv med alle klærne på og ble tørket av Dessie med hårføner. Heh. Classy. Momrak mobilrapet meg og sendte masse ut masse dodgy meldinger jeg ikke skjønte en dritt av når jeg fikk svar på, men han var ganske snill så det var ikke så ille. Jeg, Dessie, Momski og Eirik var hardcore og ble igjen lenge etter alle andre. Vi bestilte pizza, tok hysteriske fyllebilder, danset til crystal castles og kavet rundt, før vi gikk strake vegen heimat til fuglekvitter og når jeg la meg var det på mystisk vis blitt morgen. I dag klarer jeg nesten ikke å bevege på hodet uten at nakken/halsen gjør vondt, jeg har mystiske sår/kutt og blåmerker på foten, mellom tærne, og jeg har veldig vondt i haka, visstnok fordi jeg slo hodet noe jævlig før jeg begynte å spy. Nicenice.



























Men nå er kameraet mitt dødt, en gang for alle, og klarer bare å ta slike bilder :

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jeg lo av mange av bildene, og så lo jeg litt, du vet, sånn latter før det blir til gråt, av det siste bildet. Du må skaffe nytt kamera, snarest, ellers blir alle dager etter fest litt kjedeligere. Fo real! :)

Flomp sa...

Jeg vet, det er jo krise hvis jeg ikke har kamera i mai =/ Men jeg får så vondt i lommeboka!