lørdag 2. april 2011

Jeg har vondt i lommeboka

I går var jeg på lønningspils med jobben. Det begynte klokken fem. Jeg var hjemme kvart på fire. Ti timer på byen koster penger. Aldri igjen. Jeg lover. Seks drinker, fem cider og en øl = så mye penger at jeg får vondt i hjertet. Jeg tror jeg kanskje, muligens, brukte 1000 kr. Uæh. Heh. Heeeeh. Men, ja. Det var hvertfall hyggelig. Vi startet kvelden på Justisen, dro videre til Kjøkken og Bar, der bydelens barne og ungdomsetat hadde reservert bord, og endte opp på Scotsman med live musikk og gamlinger som danset. Etterhvert forsvant stadig fler av jobbmenneskene, men Dessie, Mats og Marius kom ned til byen, så da var det awesome likevel. Jeg tok ikke så mange bilder, og de fleste egner seg nok ikke for offentligheten (hosthost), men her har vi hvertfall to:


Fredrik (aka partysvensken) og Dessie, som hadde bonding time over nikon kameraer


Stian og Stina var begge fine i farta

1 kommentar:

stokkefot sa...

Jeg våkna med en følelse av at jeg hadde gitt noen en lapdance. Det hadde jeg visst. Haha.