mandag 18. april 2011

Promises, swear them to the sky



Når sommeren kommer i april blir jeg litt redd for at det skal begynne å snø i august. Men, seriøst. I dag har det vært helt vanvittig fint vær. Det er april, men det føles som juni. 18 grader i skyggen. Solsolsol, is på verandaen, alle vinduene i bilen oppe, t-skjorte og shorts - og de fleste som kjenner meg vet hvor lang tid det tar før jeg kvitter meg med ullkåpa og vinterstøvlene. Fantastisk, med andre ord. Sånn bortsett fra at jeg har en bacheloroppgave å fullføre. I dag har jeg vært ubrukelig (ja, igjen) og gjort sånn ca ingenting. I stedet har jeg sovet to timer for lenge, vært hos fysioterapeuten, nytt været og brukt masse tid på å søke opp tester av digitalkameraer. Jeg tror jeg har bestemt meg for canon ixus 220 hs, som visstnok skal være et bra kamera i forhold til prisen (1700 kr) og ta brukbare bilder i dårlig lys. Hm. Så skal jeg barebare betale roskildebillett, månedskort og studielån pluss frisørtimen jeg alltid glemmer å bestille. Skjerpings. Jeg trenger virkelig å klippe meg. Jeg ser ikke ut. I måneskinn. Selv om måneskinn foretrekkes fremfor naturlig dagslys. Min største fiende. Jaja, dumt jeg er så innmari glad i sola da.

(Credit : 1. Quiezip flickr. 2. Coco lores flickr)

Ingen kommentarer: