fredag 15. april 2011

There's no secret to living, just keep on walking



I går hadde jeg veiledning og...wait for it...det gikk faktisk bra! Like omg, skrev jeg nettopp noe positivt? Men, jo. Jeg ble faktisk litt beroliget (for nå, hvertfall). Det første veileder sa til meg var faktisk at jeg var hennes favoritt student (av de seks hun har ansvaret for altså). Huhei. Hun sa at det jeg hadde til nå var veldig bra skrevet og at jeg egentlig er ganske ferdig med oppgaven, selv om den trenger en god del omstrukturering. Hun mener at jeg ikke trenger å skrive noe særlig mer, jeg må heller fokusere på å kutte ned (jeg har hvertfall fem sider for mye) og flytte litt rundt slik at strukturen blir mer ryddig. Puh. Det var hvertfall en stor lettelse å høre at jeg er på rett spor, sånn ca. Jeg feirer med latskap. I dag sov jeg to timer for lenge, og jeg har enda ikke gjort noe konstruktivt. I stedet har jeg sett på hundehviskeren (lol), Dr Phil og The real housewives of orange county (enda verre). Nå skal jeg liksom, liksom begynne å jobbe med oppgaven da. Liksom. Atte. Gode og onde dager? Det er rart hvor mye dårlig tv som blir bra når alternativet er skolearbeid.

Ingen kommentarer: