søndag 24. april 2011

Vors hos Jesper

Stina inviterte meg med til Jespers bursdagsvors, og jeg var veldig klar for å komme meg ut av leiligheten og vekk fra bacheloroppgaven min, så jeg sa ja. Vi klemte oss sammen på soverommet, diskuterte voksing og talefeil, lo av sjetteklasseforelskelser og skaufylla som sekstenåringer før alle sammen dro på Luna. Der var det tomt, folk går visst ikke på fylla i påsken, skjønner ikke hvorfor, men vi fikk hvertfall nok plass og guttene drakk rosa drinker og party shakers (eller, Petter gjorde hvertfall det). Etterhvert skjønte jeg og Stina at det ikke gikk nattbusser i påsken heller (som om det ikke var nok at t-banen ikke går), men supermamma for the rescue, hun hentet oss i byen i to tiden og vi kom oss hjem. Huhei. Mitt nye kamera er forøvrig ganske bra på bilder uten blitz, men enten var lyset hos Jesper veldig gult eller så må jeg gjøre noe med hvitbalanse innstillingen for alle så plutselig veeeldig solbrune ut. Hm. Jaja, det er hvertfall bedre enn det jeg hadde før. Også er fisheye effekten ganske morro.































Ingen kommentarer: