søndag 22. mai 2011

---



I dag er jeg litt sånn hdsadfhuiewtizhcbdfu. Jeg klarer ikke konsentrere meg. Jeg leser en halv side, sjekker facebook, forsøker å skrive litt notater, sjekker tumblr, forsøker å lese en annen artikkel i håp om at det hjelper, men gir opp etter første avsnitt...generelt jævlig motivert med andre ord. Ute er det grått, det har regnet i hele dag, og moren min skinner ikke akkurat om kapp med sola, for å si det sånn. Jeg har alltid vært for lat til å bære nag. Jeg kan bli ekstremt oppgitt, jævlig irritert, skikkelig sint...også flater følelsene ut etter, hm, et kvarter? En time hvis jeg er skikkelig sur. Og etterpå mener jeg fortsatt det samme, men jeg har mistet alle de sinte følelsene. Det har åpenbart ikke min mor. Koselig stemning i heimen, med andre ord. Og på tv går "Natt på museet". Kvalitet. 4real. Og, btw, hvorfor i helvete sender de en barnefilm klokka elve om kvelden? Jeg er veldig klar for å bli ferdig med eksamen. Veldig, veldig. Sol, sommer, fylla, roskilde, frifrifri. Også kan jeg fortrenge det faktum at jeg snart blir tvunget til å søke jobber, som et voksent menneske.

(Credit: bthanyy flickr)

Ingen kommentarer: