søndag 8. mai 2011

Dessie blir 22, huhei

Dessie feiret bursdagen sin, og det var awesome. Everyday I'm shuffelin! Jeg lar en enorm mengde bilder snakke for seg :














































































































































































Og du vet det har vært en bra kveld når du avslutter med fyllebilder på badet (lol).


Det som begynte som et lite raknet hull ble tilslutt så massivt at strømpebuksa nesten ikke hang sammen. Cool story bro.

5 kommentarer:

Marit sa...

Shit, det var mange bilder! Men det så kjekt ut ;)

metallicatrollet sa...

AHAHAHH! Sykt mange bra bilder. Glad du var der for å fange essensen. Elsker fyllebildet av deg på badet, hahaha. :D Schweet! Simen med slipset var evig classy.

Flomp sa...

Marit: Jeg tar bilder for å huske hvor morsomt jeg faktisk har hatt det :P

Dessie: <3 Du er også classy med den episke hatten! Den må med på Roskilde! Definitivt.

Hanna sa...

faen... jeg får ikke lov å kopiere bildene så jeg kan ha dem å.
De blir bare lange og rare -.-
jeg må få dem av deg en gang :D
Du er party fotografen dilux :D

likte siste bildene.. og at strømpebuksa di gikk så istykker... HOT! <3

ingo sa...

Aw, miss you! Ser ut som en vellykka bursdag! :D

Jeg får også det noen ganger, alle bildene blir en cm høye og like breie som skjermen, skikkelig fint! En dag vil jeg ha med harddisk til deg og kopiere alle festbildene dine.