onsdag 25. mai 2011

The unnamed feeling



Livet mitt er et eneste stort gnagsår (poetisk, sant?). The unnamed feeling på repeat mens jeg biter meg i tunga og tenker at jeg kommer til å dø. Litt sånn. Faen-faen-faen. Heregud. Død og fisk. Jeg liker ikke fisk. Men, jo. Verden, ass. Jeg er ikke så glad i verden for tiden. Det er en fysisk umulighet å bli ferdig med å lese, og å faktisk huske noe av det jeg har lest, til eksamen. For første gang er jeg ikke redd for å få dårlig, jeg redd for å stryke. Dette går at skogen.

(og sånn i tillegg har jeg kjøpt en bok, begynt å markere i den, og funnet ut at alle kapitlene også har vært trykket opp i kompendiumet, som betyr at jeg har kastet 300 kr ut av vinduet, og jeg er forøvrig en blakk faen for tiden...oooog: ruteren min har dødd, så vi har styrt noe inni helvete med internett de siste to dagene, også gøy)

(Credit: Rodolfo Barreto flickr)

Ingen kommentarer: