mandag 13. juni 2011

Cribs

Jeg har brukt de to siste dagene på å rydde rommet/katastrofeområdet som engang var rommet mitt. Sånn ca fem cm med støv på alle overflater, klær og bøker veltet ut over hele gulvet, generelt kos med andre ord. Så jeg har vasket og tørket støv og støvsugd, såpass hardt at jeg mener det burde telle som trening. Virkelig. Nå er det så rent og ryddig som det er mulig å få det, på minimal plass med maksimalt med ting. Senga er klesstativ og kleshengere er smykkestativ og alt som kan stables stables. Stabling er tingen. Nå ser rommet mitt ut som dette:















































Top tip: Ikke begynn på sosionomstudiet ved HiO hvis du ikke liker å lese (og jeg har enda flere bøker i skapet)



2 kommentarer:

Hanna sa...

rommet ditt er så sjarmerende :D Selv om senga di er skummelt og jeg tror den vil drepe meg hver gang vi sitter under den. ^^

Flomp sa...

Haha, tenk den sover jeg i, selv om den lager et helvetes bråk hver gang jeg så mye som beveger på tærne :P