søndag 12. juni 2011

Heartless

Du vet. Kanye west. Vi skal på byen, og verden skal være hannas wingman. Det er pinse, så det er sikkert ingen andre ute. Kult da. Jeg lover. Mats tror modellene i mag har anoreksia. Han tror ikke, han vet. Han veit ikke, han vet. Vi er kule på rommet til Hanna.Vi savner deg Ingeborg. Bare så du vet. Og noen har tømt bankontoen min. Hva faen. Ok. Ikke egentlig, men nesten. Jeg trodde jeg hadde penger. Det hadde jeg ikke. Føkk. Døkk. Roskildeeee. Jeg leder meg. Gleder meg. Hanna spiser mindre, men spiser piller. Det funker. Ekspert.

2 kommentarer:

ingo sa...

Æææ, jeg fikk en setning :D

Og du har ikke brukt boby butter og scrub, du skulle jo! Meget skuffa over deg!

Flomp sa...

Jamen, jeg har ikke brukt opp body butteret mitt i fersken, og da kan jeg jo ikke skrubbe meg med jordbær ikke sant. Like duuuh. Så jeg sparer den til jeg har brukt opp mitt andre body butter, og da kan jeg lukte jordbær,hurra :)