onsdag 15. juni 2011

It's a blue, bright blue Saturday, and the pain is starting to slip away



Nå er det en uke siden jeg offisielt ble ferdigutdannet. En hel uke uten skolearbeid. Og jeg har ikke engang rukket å kjede meg. Og det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre heller, for om litt over en uke skal jeg på Roskilde, og før det har jeg nok å gjøre, nok å føre. Jeg skal på sommeravslutning med jobben (det er dessverre spådd møkkavær, og det er ute), jeg skal i bursdagsfest, jeg skal på avslutning for min søster, jeg skal i bursdagsmiddag for pappa, jeg skal til tannlegen, jeg skal til fysioterapeuten, jeg har en vakt igjen på jobben, jeg skal handle inn til Roskilde, veksle penger til Roskilde, pakke til Roskilde, og ordne og styre, også drar vi. Det blir annerledes i år. Ingen Ingeborg, men massevis av andre folk, så jeg er spent på hvordan det blir. Jeg krysser fingrene for supervær igjen (en kan alltid håpe), og massevis av gode minner. Jeg hører på A&E med Goldfrapp og tenker "hurra for ferie".

(Credit : jpc79 flickr)

Ingen kommentarer: