mandag 20. juni 2011

Sommeravslutning med jobben

På lørdag feiret Jørgen bursdagen sin med det som etterhvert ble en heidundranes fest, med masse dans. Dessverre er dataladeren min død (igjen), så jeg har ikke blitt ferdig med å laste opp bildene. I stedet har jeg noen få bilder fra sommeravslutning med bydelen og jobben. Det var ganske bra, jeg ble ganske full, såpass full at jeg danset (selv om det var masse ukjente folk der), såpass full at jeg tryna på dansegulvet...foran halve jobben. Keeping it classy, as always. Og på veien hjem møtte vi Peter Pilgaard og Stina skrek at hun elsket han, før hun løp bort for å ta bilde. Jørgen glemte dessverre å slå på blitzen, nedtur. Forøvrig er jeg på min søsters pc, og der er alle tastene feil i forhold til det jeg er vant til, så sorry hvis jeg har tryna i tastaturet.












Ingen kommentarer: