lørdag 4. juni 2011

Tre, to, en



Snart, snart, snart ferdig. Ferdig. Punktum. Finale. Som i ferdig utdannet, som i ferdig med bachelorgraden min, som i jeg skal late som om jeg er sosionom, fordi jeg faktisk er det. Heh. Pipelyd. Men, hvertfall. Ferie. Snart ferie. Og jeg gleder meg til alt. Alt som har med ferie å gjøre, ikke alt som har med det å være ferdigutdannet å gjøre. Jeg gleder meg til å rydde rommet (!). Jeg gleder meg til å lese skjønnlitteratur. Jeg gleder meg til å laste ned nye tv-serier. Jeg gleder meg til å dra på byen. Jeg gleder meg til Roskilde. Jeg gleder meg til å drikke meg full i frognerparken. Jeg gleder meg til å dra til Barcelona. Jeg gleder meg til å ha tid til å gå på tur. Jeg skal gå masse tur, jeg lover. Jeg gleder meg til å ta meg tid til alt og ingenting, til å lage eggerøre til frokost. Jeg gleder meg til å dra på stranda. Jeg gleder meg til å legge meg, uten at alt som kverner i hodet mitt handler om pensum og eksamensangst. Jeg gleder meg til å kunne dusje uten å samtidig gjennomgå teori i hodet, for å sjekke hva jeg faktisk husker. Jeg gleder meg til å være supersosial, og til å kunne bli med på nesten alt. Jeg gleder meg til å dra på harryhandletur i Sverige. Tre dager igjen. Tre dager til jeg sitter på skolen med dødsangst, kaldsvetter, holder på å kaste opp, og har panikk. Også er jeg ferdig. Hurra.

(Credit : Akenisa, flickr)

Ingen kommentarer: