søndag 17. juli 2011

Grillfest hos Magnus

Magnus arrangerte grillfest. Det var gøy med såpebobler, boobs, putekrig, kremkrig og dans, og når jeg sjanglet hjemover, etter at sola hadde stått opp, var det fortsatt massevis av folk igjen og planer om å lage frokost. Med andre ord en bra kveld.


















































































































































































































































5 kommentarer:

Hanna sa...

ok det var den morsomste festen jeg har vært på, på EVIGHETER! :D

Flomp sa...

Det var awesome, og du var hvertfall awesome! :P

Hanna sa...

hahah det var super gøy. Det var glad-fylla akuratt sånn jeg trengte at det skulle bli. Du var også awesome. Liker bilde jeg har på mitt kamera der det ser ut som vi har sex. It is hot :P

stokkefot sa...

Shit, jeg blir litt kåt av puppebildene, ass!

Flomp sa...

Good for you (Glen Coco, you go Glen Coco) :P