lørdag 9. juli 2011

How my thoughts they spin me 'round



Jeg har fri. Fri,fri,fri. Og ute er det norsk sommer, noe som for tiden er synonymt med regn og grå himmel. Jeg har lite å gjøre, lite å føre, og det er veldig, veldig uvant. Jeg har et hav med tid. Jeg våkner om morgenen og har ingen planer for dagen. Og det er egentlig veldig fint. Hvis bare flere av vennene mine også hadde fri. Men de jobber og reiser, og jeg spiller brettspill med familien. Huhei. Jeg går på tur da. Med mamma. Cool story bro. Og jeg har vært på obligatorisk familiebesøk. Og jeg ser på Shameless US. Også tror jeg kanskje at jeg kommer til høre ihjel den nye sangen jeg har fått dilla på. Angus & Julia Stone - I'm not yours. "Light me up a cigarette and put it in my mouth / You're the only one that wants me around / And I can think of a thousand reasons why / I don't believe in you, I don't believe in you and I". Jeg oppdaget den i går, og jeg tror jeg er litt forelsket.

Sånn går nu dagane. Men i kveld skal jeg på fest. Fest er bra. Også kommer Ingeborg, som jeg ikke har sett på en halv evighet, nesten et halvt år hvis man tar i litt. Og Ingeborg er bra. Så det blir bra. Også har jeg alltids den nye HP filmen å glede meg til.

(Credit : Clifford JJ flickr).

4 kommentarer:

tetrisorgasme sa...

1) ÅHERREGUD, DEN SANGEN. TAKK FOR TIPSET<3<3<3<3

2) Skal du på premieren? (HP)

Flomp sa...

1) Jeg vet, den sangen <3 Øreorgasme. Eller noe.

2) Nei, dessverre var jeg ikke kul nok til å få billetter, så må vente til torsdagen. Håper Stina gråter mer enn meg, så blir det ikke så flaut :P

metallicatrollet sa...

Jeg elsker det når du tipser om sanger. Jatakk til at du fortsetter med det! Sanger og bøker og nettsider med fine saker jeg aldri har råd til, og bare, sukk. <3

Savner deg allerede! :)

Flomp sa...

<3