onsdag 17. august 2011

---



Jeg har blitt en travel dame. Hah. Følte for å bruke det uttrykket. Men, anyways. Mye å gjøre, mye å føre. Jeg har vært i Barcelona i en uka, og dagen etter jeg kom hjem derifra begynte jeg å jobbe for ferieklubben og dro til sommerland i Bø i 11 timer. Torsdagen måtte jeg si hadetbra til Hanna, fredag var det mer jobb, lørdag sto jeg opp før seks og kjørte til Kristiansand fordi søsteren min skulle flytte dit, søndagen kjørte vi hjem igjen, og resten av uka er det mer ferieklubb. Jeg er med andre ord jævlig sliten, jævlig trøtt. Hele tiden. Noe som gjør meg ganske ubrukelig etter jobb. I går GLEMTE jeg å dusje. Noe som betød at jeg måtte gjøre det om morgenen i stedet, og stå opp enda tidligere. Kan ikke si jeg gleder meg til å få meg fulltidsjobb, hvis det betyr at jeg blir så daff hver ettermiddag. Jeg sitter stort sett apatisk på datamaskinen, og har ikke engang ork til å legge inn bilder på datamaskinen. Herregud, jeg føler meg gammel. Jeg føler at det er massevis av småting jeg aldri rekker. Som å fikse bildene fra Barcelona, eller skanne roskildebokji, eller fremkalle bilder, eller fortsette på det fotoalbumet jeg begynte på for to år siden, eller trene. Føkk. Trene. Ass. Det jævla kneet mitt er fortsatt helt cp, så selv om jeg skulle hatt energien til å faktisk trene hadde jeg fortsatt ikke klart å gjøre noe som involverte bevegelser av benet. I dag var jeg på bondegår, og måtte gå masse i ulent terreng, noe som førte til at det hang seg helt, og jeg måtte halte rundt fordi jeg ikke klarte å bøye det. Kult da. Jeg har alltid følt at "halt" er en look som kler meg. Tror jeg skal anlegge pukkelrygg i samme slengen, så blir jeg skikkelig gjennomført.

Jo, også hører jeg på Dustland Fairlytale av The Killers ("The Dustland Fairytale beginning / With just another white trash county kiss in '61 / Long brown hair, and foolish eyes / He'd look just like you'd want him to / Some kind of slick chrome American prince"), re-leser den siste Harry Potter boka, er veldig lei oktobervær i august, og er missunnelig på min lillesøsters hybel i Kristiansand. Den ligger i en del av byen som er full av gamle, små hvite trehus, og rommet hennes har hvite panelvegger, og hun har innredet med bilder av James Dean og pastelinteriør, og gaaah. Hun betaler bare 3500 i måneden, inkludert strøm. Føkk Oslo ass. Jeg trenger å flytte hjemmefra snart.

(Credit : cameralove.blogg.no )

3 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Vi flytter hjemmefra snart, da. Ass. Kom igjen. Noen må bare kaste noen jobber, noen millioner og litt sommer på oss først. Kanskje en Londontur først og, så vi kan handle hysterisk til oss selv og kåken og? Ja? Ja! :)

Hanna sa...

HALLO! nå maser jeg hver dag fram til det skjer... KOM PÅ BESØK!

Ingo og jeg snakket om det i dag at vi vil jo jentetur!

Flomp sa...

Akkurat nå har jeg 400 kr på konto, og får lønn 28 SEPTEMBER så er i litt krisemodus :P Må se hva jeg har råd til.