mandag 1. august 2011

Søndag

I morgen drar jeg til Barcelona, hurramegrundt. Derfor har jeg ikke rukket å laste opp bildene fra Hannas avskjedsfest (som inneholdt massevis av dans, både inne og ute i gata - og på bilpanseret, før vi møtte onkel politi som egentlig var jævlig greie, sånn alt tatt i betraktning). I stedet har jeg bilder fra søndag. Jeg, Ingo og Dessie bestemte oss for å dra inn til byen for å se på rosehavet utenfor domkirken. Etterpå spiste vi is på aker brygge, før vi satte oss utenfor Stortinget med middag/lunsj/brus. Været var fantastisk, jeg ble nesten litt rusa på mykje lys og mykje varme, sol og grønt gress. Jeg forsøkte mitt beste å lagre minnet av en perfekt norsk sommerdag, slik at det skulle bli litt lettere å komme seg gjennom vinteren. Derfor bestemte vi oss for å forsøke å ta noen koselige bilder liggende på gresset. Dessverre ser ingen av oss særlig fotogene ut fra den vinkelen, med sola rett i trynet, mens vi forsøkte å presse oss inn i samme bilderute. Haha. Men ingen kan si vi ikke prøvde!
























1 kommentar:

ingo sa...

Vi prøvde, indeed!
Og jeg er så glad vi dro og så på blommorna, nå er de borte :/