torsdag 22. september 2011

[...]



Jeg er fortsatt 77,8% arbeidsledig. Jadaså. Neidaså. Jeg får sett mye Dr. Phil da. Det fremstår som fullstendig meningsløst å stå opp før klokken ti. Likevel går tiden, på sett og vis. Faktisk går ukene ganske fort. Men likevel. Jeg liker å sove lenge. Jeg skulle gjerne fortsatt å sove til ti hver dag. Men det hadde vært fint å ha noe å gjøre. En slags agenda. Jaja. Jeg får lage min egen. Jeg har jo jobbet litt ekstra, også har jeg gått på tur med Dessie, hengt på benk med Dessie, hengt på Mega med Dessie (det var kaldt ute og vi var hjemløse), besøkt Stina, vært på loppemarked, sett ferdig True Blood, lest ferdig The Outsiders, spammet tumblr, ryddet stue, kjøkken, gang og skap, og blitt forkjøla. Nå høres jeg ut som en gammel mann med kols, og er kronisk uttørket (jeg heller i meg litervis med vann), antakelig fordi all min kroppsvæske brukes til å produsere hyggelige ting som slim. Lekkert. I tillegg har jeg vært veldig, veldig, veldig blakk. Nå er det en uke igjen til jeg får lønning, hipphurra. Da kan jeg bruke penger på koselige ting som fleksikort, tannlege, frisør og tilbakebetaling av gjeld til meg selv (skylder sparekontoen min 3000 kr). Hey, og her om dagen hadde datamaskinen min sammenbrudd, og jeg fikk opp "the blue screen of death". Så kanskje jeg får gleden av å bruke penger på det og. Gah. Jeg føler meg voksen. Savner å bruke hele lønna ved å gå amok på HM sammen med Ingo, når vi nettopp hadde fått oss jobb. Heldigvis for meg skjer det ting i helgene, så jeg får hvertfall sett folk. Nå gleder jeg meg til enda en bursdagsfest, og neste uke igjen kommer Ingopingo heimat. Det blir bra.

"Were always going and going and going, and never asking where. Did you ever hear of having more than you wanted? So that you couln't have anything else and then started looking for something else to want? It seems we're always searching for something to satisfy us, and never finding it" - The Outsiders, S.E Hinton

(credit : Pietro Lodi flickr)

2 kommentarer:

ingo sa...

Jeg hadde en million blåskjermer i fjor høst, men de ga seg uten at jeg gjorde noe som helst, og den lever enda! Får håpe du er like heldig =)
Har du fått lønning når jeg kommer? Skal du være med på vill shopping på fredagen? :D

Flomp sa...

Hurra for det :) Jeg googlet meg gal i sikkerhetsmodus (der alt ser ut som om det er windows 98, kult), og forsøkte noen løsningsforslag som å skrive inn en eller annen fancy kode i ledetekst boksen. Den skulle liksom hjelpe til med å fjerne problemet, og jeg tror faktisk det hjalp. Får fortsatt feilmelding hver gang jeg starter maskinen om vbc.exe, som tydligvis står for visual base command (hvis jeg husker riktig), selv om jeg ikke aner hva det innebærer. Må hvertfall starte oppgavebehandling og lukke alle prosessene som heter det, og da funker den. Huhei :) Maskinen min begynner jo å bli litt gammel (over 4 år nå), så har planer om å bytte den ut. Passer bare ikke så bra akkurat nå :P

Og, ja. Jeg får lønn på onsdag så jeg er med :D