onsdag 26. oktober 2011

Ønskeliste 2011

Det nærmer seg både bursdag og jul, så her er en slags inspirasjons-ønskeliste. Det er ikke alt en kan få tak i her i Norge, men man kan hvertfall få litt inspirasjon/peil på hva slags smak jeg har.

Fine ting

Modcloth

Søte grytekluter (Modcloth)
Et fantastisk lite syskrin fra Urban Outfitters
Fine notatbøker
Gamle plakater

Urban Outfitters
Urban Outfitters
Urban Outfitters
Urban Outfitters
Fuglekroker til dusjgardiner
Denne typen "glass"

Fine votter
Smykker med fine anheng



Gamle postkort
Gamle kart
En fin kalender


En fin lommebok som er liten nok til å få plass i innerlomma på veska mi, men bred nok til et bankkort

Lommelerke fra Ting, kr 199
Hammer med skrujern fra Ting, kr 159
Kaninlampe
Søte plastfigurer

Alt med Mummi



Alle typer Mummiskåler








Mummikopper (jeg har kjærlighetskoppen, stinky, snorkfrøken og sniff)

Putetrekk fra H&M (fra 79,50-149 kr)






Musikk

Mumford & Sons - Sight No More
Radiohead - In Rainbows
Radiohead - Kid A
Pearl Jam - Rearviewmirror
Coldplay - Parachutes

DVD








Bøker

Postsecret bøker (jeg har allerede "A lifetime of secrets" og "Extraordinary Confessions From Ordinary Lives")
Running with scissors av Augusten Burroughs
Extremely loud and incredibly close av Jonathan Safran Foer
Looking for Alska av John Green
Outsiders av S.E Hinton
Bøker med skikkelig fine covers

"You`ll Love This Book As Much As You Hate Your Job"

Og : Nesten alt fra Åhlens (glass med prikker, fine grytekluter, fine oppvaskhåndkler, fine kopper, pastellfarget stekepanne +++), kjøleskapspoesi, pynteting og dingsebomser, et bilde av oss sammen, en bok du syns jeg burde lese, en film du syns jeg burde se, en cd du syns jeg burde ha, gavekort på Oslo City, H&M, Ark eller Platekompaniet, britiske moteblader og fotobøker.

Ingen kommentarer: