torsdag 3. november 2011

Emilies halloweenfest

Emilie arrangerte halloweenfest med mordlek, kostymekonkurranse, ekstrem bruk av røykmaskin, hoppedansing, skrikesynging, den beste nittitallsmusikken og dance battles. Jeg har noen fantastiske filmklipp, og ca trehundre bilder, mesteparten av dem veldig, veldig grå. Så, ja, this is halloween:








































































































































































2 kommentarer:

Hanna sa...

vil bare informerer om at jeg nå GRINER... bokstavligtalt over å ikke ha vært der.
FITTE ALTSÅ!
Satt heller tilsmurt i blod i hore kostyme i Bergen å fikk ikke danset 1sek engang. FY FAEN!
Kan vi ta sånn halloween/carros bursdag/alle gesnter jeg har gått glipp av... ut på byen for å danse fra oss tur når jeg kommer hjem?

Savner dere masse <3

BTW! Den "greier du å lese dette"teksten for å poste noe her...Min ble "Erru klein" Liker'e :D

Flomp sa...

Haha, var bra ja :) Og jeg er definitivt med på gøy når du kjem heimat, men spørs om det er litt tooo laaaate for halloween ass :P