tirsdag 13. desember 2011

Julebord

I helgen var jeg på julebord med klubben. Der var det shots, bånnski, allsang, dans og bra stemning. Noen tråkket meg på foten (ikke på tærne, men oppå foten altså) med stiletthel, jeg tryna ut av skoene på dansegulvet, plutselig dukket Dessie opp, så hadde halve festen forsvunnet uten at jeg fikk det med meg og klokken var fire, så da ble det nach på Bøler. Der var det kattefest og gitarfest mens jeg og Dessie hadde konstant latterkrampe (og tok en rekke nydelige bilder jeg ikke legger ut her). Jeg la meg halv syv om morgenen, og dagen derpå våknet jeg med ett stykk Dessie under senga, skrubbsår på kneet, veldig vondt i håndleddet og enda mer vondt i foten. Men, good times altså. Her er et lite utvalg bilder, de fleste forblir skjult for offentligheten.

Ingen kommentarer: