onsdag 18. januar 2012

Oppsummering av 2011 : Januar - Mai

Her kommer min oppsummering av 2011, men sånn egentlig er det vel kun en oppsummering av de festene jeg har tatt bilder av. Jeg gjør ting som ikke involverer alkohol, jeg lover! Jeg er også sosial uten digitalkamerat mitt. Derfor er det kanskje noe upresist å kalle dette en oppsummering av 2011, men ja. I 2011 skrev jeg bacheloroppgaven min om resiliens (hvorfor noen barn "klarer seg" bedre enn andre etter omsorgsvikt, og hva man kan gjøre for at flere skal gjøre det samme), og blogget ca hver tredje dag om hvor panisk jeg var. Til tross for at jeg til tider var overbevist om at jeg kom til å stryke og/eller dø ble jeg ferdig med bachelorgraden min i sosialt arbeid, og nå kan jeg kalle meg en (arbeidsledig) sosionom. Men, nå: Festkavalkade av Januar - Mai:

Januar

2011 startet med shots, toppløse menn og free lapdance for everyone!


Alle vet at det er deilig å være norsk i Danmark, så vi stikker til København. Der selger de vodka på 7eleven klokken fire om natta, dessuten jobber kronprinsen der. Eller, vi var hvertfall overbevist om at mannen på forsiden av alle avisene (kronprinsen hadde fått barn) var den samme mannen som jobbet i kassa, men så hadde vi også tilbragt hele kvelden på HAPPYYYYY HOOOOOOOUR med sleske, men spandable menn. Happy hour er alltid bra. København er alltid bra. Tjohåi!


Ingeborg drar til Australia i et halvt år, det er egentlig veldig trist. Derfor spiser vi middag sammen hos Hanna, før vi drar på Luna for å drikke vekk sorgene. Dagen derpå trøstespiser vi på McDonalds.


Februar

Simen blir 22 med masse dans og shots og soveromsparty. Jeg var såpass full at jeg nesten glemte å ta bilder, men jeg hadde det hvertfall veldig gøy.


Mari inviterte oss på vors, men vi hadde det så bra at vi like godt ble hele kvelden.


Det ble arrangert bursdagsfest for Christian, alle var drita, det var puppebilder på badet, rape-time med Mats, "I whip my hair back and forth", masse ligging i haug og awesomeness.


Mars

Innflyttingsfest med forbud mot å pisse ut av vinduet.


April

Det er lønningspils med jobben og jeg tømmer kontoen min for over 1000 kr. Heh. Byturen begynte på Justisen, fortsatte på Kjøkken og Bar og endte opp på Scotsman, og 99% av bildene egner seg ikke for offentligheten.


Elise arrangerer temafest der alle skal kle seg ut som noe som begynner på den første bokstaven i eget navn. Hanna var hore, Marte var mensen, Thea var tarmtott og Stina var skampult.


Stina blir 22, og jeg er katastrofefull. Den ender opp med at kameraet mitt dør, men heldigvis føler jeg med bedre etterhvert og når festen varer all niiiiight long, all night, får også jeg vært med på dans og morro.


Jeg får meg en pause fra bacheloroppgaven og drar på vors hos Jesper, før vi drar videre til Luna.


Mai

Natt til 1 mai er det supervær, så vi griller i frognerparken og drar på byen etterpå.


Dessie feirer bursdagen sin og det er awesome!


Hanna feirer bursdagen sin med bra folk, dans og morro.


16 mai drikker vi oss passe fulle hos Stina, mens vi danser til musikk fra The Voice. 17 mai er litt dagen derpå, men været er hvertfall superfint.


Jeg drar på jobbfest, der har vi det morro med vinkua.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Åååå!
Ok. Nyttårsforsett for oss på etterskudd; ta fler bilder. Også uten alkohol. SE SÅ KOSELIG DE ER I ETTERTID DA HERREGUD! Hvor mye av dette hadde vel ikke jeg glemt? :) Å. Kos. Flompen. <3