fredag 3. februar 2012

Oppsummering av 2011: Juni - September

Juni

Bjørnar feirer bursdagen sin med grilling i helt fantastisk vær og Stina tar årets første bad.


Jeg blir endeligendeligendelig ferdig med bacheloroppgaven og muntlig eksamen, jeg får B og er strålende fornøyd. Skoleavslutningen feires med taler, drinker, underholdning og massevis av skååååål.


Jobben har sommerfest på hovedøya, jeg tryner på dansegulvet og Stina forsøker å ta bilde av seg selv sammen med Petter Pilgaard, men Jørgen glemmer å slå på blitzen. Nedtur.


Vi shotter mintu på soverommet til Hanna, har latterkrampe på t-banen og ender opp på Luna.


Jørgen feirer bursdagen sin med en heidundranes fest. Vi har det fantastisk og danser hele natta.


Juli

Det er mitt fjerde år på Roskilde, og jeg får for første gang oppleve mudskilde. Heldigvis tørker gjørmen, det slutter å lyne, det slutter å regne, og vi kan fokusere på drikkeleker, ristebanan, "akta varjen!", drinkfylla og Jamaaaal.


Stina flytter inn i leiligheten sin og Ingeborg er endelig tilbake i Norge, det må selvfølgelig feires.


Skjelbeks grillfest varer hele natta, jeg danser så mye at jeg nesten glemmer å ta bilder, det er kremkrig, såpebobler, putekrig, rampapapam-rampapapam-maaan dooown, puppebilder, puppetafs og ja, rett og slett jævlig bra.


August

Vi griller i frognerparken, men jeg glemmer å ta bilder før vi er på vei hjemover igjen. Der får vi selskap av en fyr med et flott smil.


Vi drar for å se på blomsterhavet i Oslo før det forsvinner.


Været er fantastisk, og vi forsøker desperat å få tatt et fint bilde av alle tre. Det fungerer ikke så bra.


Hanna skal flytte til Bergen, vi danser, breaker, klemmer og tar med oss festen ut i gata. Der møter vi onkel politi, men de er heldigvis ganske snille og lar oss gå med en advarsel.


Jeg drar til Barcelona med familien, vi drar på sighseeing og forsøker å få litt tid til stranda også.


Jeg og Stina finner ut at vi må nyte en av de siste sommerdagene, så vi setter oss i en park.


September

Karina feirer bursdagen sin med bra folk og dans på Luna.


Marte feirer også bursdagen sin med bra folk og dans på Luna.


Jeg og Dessie går massevis på tur, men jeg selvsaboterer med kanelbolle på Rustadsaga etterpå.


Theas bursdagsfest hadde prinsessetema, for både gutter og jenter.


Skjelbek feirer bursdagen sin

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

:D gøy med oppsummering!