torsdag 7. juni 2012

Tonight, we are young - reunion med ungdomsskolen

I helga ble det arrangert en mini-reunion for ungdomsskolen min. Vi forsøkte å drikke oss fra kleinheten, og jaggu funket det også. Når et tidligere klassemedlem begynte å strippe og ikke stoppet før han var fullstendig naken fant jeg ut at det var på tide og dra frem kameraet. Så her er bildene fra den siste halvtimen av festen, byturen og hurramegrunndt med syriner og kosebamser på Bøler. På vei fra festen til utestedet mistet vi halvparten av folka, men man har det ikke mer morro enn man gjør det til selv har jeg hørt, så vi gjorde det liksågodt jævlig morro. Det var macarena, tequila, skrikesynging og hysteriske latterkramper.

2 kommentarer:

Hanna sa...

miiip.
gleder meg til å se dere igjen om... under en månde! 2 uker til faktisk! :D YEY!
om 2 uker er jeg hjemme. iiiiih!
yey!
DA skal vi å drikke til dagen er over i neste å være søte og beste!

metallicatrollet sa...

Å. Herre. Gud.
iDied. :D Fantastiske bilder. :D