torsdag 9. august 2012

Rethymnon

Jeg har vært på familieferie, og jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg aller mest, nemlig sol, sol, sol og intens varme. På Kreta var det 32 grader - etter midnatt og gudene vet hvor mange grader det var på stranda. Det var uansett fantastisk deilig (og ganske klamt). Jeg har slappet av, lest tre bøker, handlet litt, gått masse, spist masse og hatt det generelt veldig bra. Nå er jeg tilbake på jobb, men jeg er visst ikke helt ute av feriemodus for jeg hadde bare flaks når noen fra økonomistaben oppdaget at jeg hadde skrevet vedtak på feil klient. Heeeh.

Her er noen snapshots jeg tok i løpet av min uke på Rethnymnon:

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Åååå! Så fine dere er. :D Måtte le skikkelig av den lille serien av deg og moren din. <3 Så ut som et skikkelig fint sted - sukk. :D Let's get away just for one day, brb, trykke opp litt penger her.